Jak zrobić zakupy

Kupowanie w sieci jest bardzo wygodne, jednakże aby uniknąć problemów, warto przestrzegać kilku podstawowych zasad. Jeśli zakupy w Internecie to dla Ciebie nowość i robisz je po raz pierwszy, ten artykuł jest dla Ciebie.

Komunikacja:

Pamiętaj, że do komunikacji ze sklepem będziesz potrzebować adresu e-mail. Potwierdzenia zamówień wysyłamy pocztą elektroniczną. Jeśli więc jeszcze nie masz konta pocztowego, załóż je sobie na którymś z darmowych serwerów. W razie pytań prosimy dzwonić ( biuro czynne pn-pt od 9:00 do 15:30 ) 722-333-012 lub 12-637-28-18 i prosić z obsługą sklepu ZEBRA.

Zakupy:

Aby zrobić u nas zakupy nie ma obowiązku rejestracji.

1. Wybieramy Towar, następnie rozwijamy okno rozmiarówki i wybieramy rozmiar. Naciskamy „dodaj do koszyka” – produkt zostaje dodany do koszyka, co widać w prawym górnym rogu „KOSZYK” - pojawi się kwota za towar.

2. Naciskamy ikonkę „KOSZYK” – pokazuje nam się okno z zamówionym towarem. Jeśli coś się nie zgadza, zaznaczamy mały kwadracik po lewej stronie buta i „usuń zaznaczone” - błędny towar zostanie usunięty. Jeżeli natomiast wszystko jest ok. i chcemy kończyć i złożyć zamówienie, naciskamy „złóż zamówienie”. Przechodzimy automatycznie do następnego okienka.

3. Teraz wybieramy sposób wysyłki i płatności. Mamy do wyboru dwa: pobranie i przedpłata. POBRANIE - wybierz poniższą opcję jeśli chcesz zapłacić za zamówiony towar bezpośrednio gotówką kurierowi. Dodatkowy koszt tej usługi wynosi 15 PLN. PRZEDPŁATA - wybierz poniższą opcję jeśli chcesz od razu przelać kwotę należna za towar na nasze konto bankowe poprzez swój bank, system płatności, wpłatę w placówce pocztowej lub innej instytucji finansowej. W następnym kroku wybierzesz bank do którego zostaniesz bezpiecznie przekierowany lub wybierz „zwykły przelew”. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu. Zamówienie powyżej 100 PLN wysyłamy na własny koszt, poniżej tej kwoty pobierana jest dodatkowa opłata za przesyłkę kurierska wynosząca 12 PLN. Istnieje jeszcze: ODBIÓR OSOBISTY PRZEDPŁATA - wybierz jedną z poniższych opcji ( salon obuwniczy ) , należy przelać kwotę należna za towar na nasze konto bankowe poprzez swój bank, system płatności, wpłatę w placówce pocztowej lub innej instytucji finansowej. I odebrać towar w sklepie stacjonarnym.

4. W tym kroku podajemy: Dane osobowe i adres do wysyłki. Akceptujemy i sprawdzamy poprawność danych i naciskamy „złóż zamówienie”. Na ekranie pojawi się napis: Złożenie zamówienia - Pomyślnie złożyłeś zamówienie w naszym sklepie. Twój numer zamówienia to: xxxx / xxxx Status zamówienia: NOWE Szczegóły zamówienia zostały wysłane na podany przez Ciebie adres email.

5. To wszystko co należy zrobić aby złożyć zamówienie ;) Życzymy miłych zakupów. Zapraszamy.

W razie pytań prosimy dzwonić ( biuro czynne pn-pt od 9:00 do 15:30 ) 722-333-012 lub 12-637-28-18 i prosić z obsługą sklepu ZEBRA.